האזורים החשובים ביותר לניקוי במשרד

כל עובד ועובד, מנהל ומנהלת מעוניינים ששגרת העבודה היומיומית שלהם תתקיים במשרד נקי ומצוחצח. העבודה השוטפת היומיומית, היסח הדעת מלכלוכים, עומס עבודה אשר מונע מאתנו לשמור על ניקיון ועוד אינספור תירוצים נוספים; כל אלו הופכים את המשרד למוקד שנוטה להתלכלך לא מעט, וכל שכן גם בזמן קצר. אם כן, על נחיצותה של חברת ניקיון משרדים אין לנו כל ספק, אך לעתים מוטב גם שנקפיד להדריך את המנקה על המקומות שהכי מועדים לפורענות.

כי אל תנסו להשריש 'הרגלי ניקיון'

להלן נגלול בפניכם מספר אזורים מרכזיים שנוטים להתלכלך הרבה מעבר למצופה. עצה קטנה שלנו בקלין ניקיון משרדים היא שלא לנסות להרגיל את העובדים להרגלי ניקיון; מלבד ניקיון בסיסי רגיל, לצוות העסוק של החברה אין זמן לדאוג לניקיון, וכל שכן כאשר המשימות לא מפסיקות לרחף אל מעל ראשו.

עם חברת ניקיון מקצועית, תוכלו לדאוג סביבת עבודה נקייה ונטולת זיהומים, אבק ואלרגנים, להפחית את הסיכון בהידבקות ממחלות ולהותיר רושם נהדר הן על העובדים והן על לקוחות ואורחים הפוקדים את המשרד.

פינת ההתרעננות

אחד מן המוקדים היותר מלוכלכים בכל משרד (וגם בבית), הוא הספה שבפינת ההמתנה או הסלון. העובדים שלכם נוטים להגיע אל הספה אחרי האוכל כדי להתרענן מעט, לנוח ואוטוטו לשוב אל העבודה. 

למרבה הצער, גם אם ננסה לשמור על ההיגיינה בסטנדרט המחמיר ביותר, הרי שעדיין הידיים והבגדים מביאים עמם מזהמים שאט אט מצטברים על הבד או העור של הספה. לכלוכים אלו אט אט נערמים והופכים את הספה לאזור עשיר במזהמים, חיידקים ואבק. מוטב להסב את תשומת לבו של המנקה מטעם חברת ניקיון המשרדים, ולעתים לשכור את שירותיה של חברה המספקת שירותי ניקוי ספות מקצועיים

המטבח

ואיך לא ניגש הישר אל המטבח, מקום שבו עובדים רבים נוטים להשאיר את שאריות האוכל בכיור, פותחים וסוגרים את המקרר מבלי לשטוף ידיים קודם לכן ולא אחת 'מעלימים עין' משאריות אוכל שנופלות על הרצפה.

מטבח עם רמת ניקיון ירודה, עלול במהרה להפוך למפגע תברואתי ראשון במעלה, ולמשוך אליו חרקים רבים לרבות מזיקים המביאים עמם מחלות מסוכנות. די בכך שמכרסמים או חרקים יגעו במזונם של העובדים, כדי להוביל למחלות קשות ולעתים אף מסכנות חיים.

עמדות העבודה

וודאי חיכיתם שנתפנה לדבר על השירותים, אך ברצוננו להפתיע אתכם עם אחד מן המקומות היותר מלוכלכים במשרד – עמדת העבודה שלכם! כן, עמדת העבודה נוטה לצבור לא מעט מזהמים וזאת לאור העובדה שאיננו מקפידים תמיד על היגיינה מסודרת, וכל שכן לנקות את המקלדת אחת לתקופה.

המקלדת, העכבר, מסך המחשב עליו ככל הנראה התעטשנו פעם או פעמיים; כל אלו ועוד צוברים חיידקים והופכים למקורות פעילים לתחלואה.

בחברת ניקיון משרדים מקצועית כמו קלין, אנו יודעים לתת את הדגש על האזורים המלוכלכים ביותר, ולספק לצוות העובדים משרד נקי ומצוחצח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *