טיפים למעבר נקי לדירה חדשה

מעבר לדירה חדשה זה תמיד דבר מרגש ומדהים. לעבור לדירה אחרת, לחוות חוויות חדשות ומרגשות, להיות בפינה חדשה משלכם. עניין הניקיון תופס תאוצה בשנים האחרונות כשיותר ויותר מבנים פונים לחברות שינקו בשבילם את בניין המגורים. הרי מי רוצה לחיות בבניין מלוכלך? כך גם הדירה נקייה וגם הבניין והסביבה בה גרים, ועדיין יש כמה דברים מאוד חשובים ששווה לבדוק לפני שמנקים ועוברים לדירה החדשה.

מעבר לדירה חדשה – איזה כיף!

לעבור לדירה אחרת זה תמיד הליך מאוד מורכב וגם מאוד מרגש, כשעוברים למקום חדש, בית חדש, בו ניתן לצבור חוויות חדשות לבד או עם המשפחה. כשעוברים דירה יש הרבה מאוד דברים להתעסק בהם, אך אחד הדברים החשובים הוא בהחלט הניקיון והסדר במעבר הדירה, גם בדירה עצמה וגם בבניין.

הרבה בניינים פונים לחברות חיצוניות על מנת שיתחזקו את הבניין וינקו אותו. אף אחד לא באמת רוצה לחיות בבית נקי, ואז לצאת לבניין מלוכלך וסביבה מטונפת. בדיוק לשם כך נועדו חברות אחזקת מבנים, לנקות את הבניין באופן קבוע ולשמור עליו באופן קבוע כך שלא יתלכלך וייהרס.

כשעוברים לבית חדש, חשוב לבדוק עד כמה הדירה והבניין נקיים באופן קבוע, לשאול את השכנים ובכללי לבחון את הסביבה בה אתם עומדים להתגורר. יש בניינים בהם ועד הבית אחראי על הניקיון, ויש בניינים המעדיפים לשכור חברה חיצונית ולא לשבור את הראש על הניקיון. זהו בהחלט צעד חכם.

כמה דברים ששווה לחשוב עליהם

שווה לשקול השתתפות ולשכור חברה חיצונית שתתחזק את הבניין באופן קבוע, מאשר ועד הבית, שכנים, או מנקה פרטי שברוב המקרים, לא מנקים כמו שצריך ועדיין נשאר לכלוך.

כשעוברים לדירה חדשה, יש לשקול את האפשרות שיהיו מזיקים בסביבה או בדירה, ולכן יש לחשוב כבר על הדברה מראש לפני שעוברים להתגורר בדירה. כיום יש גם הדברה ירוקה, באמצעותה ניתן לצאת מהבית רק לזמן מוגבל ולחזור לבית תוך זמן קצר, אך ההמלצה הגורפת היא הדברה לפני שנכנסים לבית.

ההמלצה היא לרסס את הבית לפני שנכנסים אליו. ישנן הרבה חברות הדברה ירוקה ובערים מרכזיות בעלות שם, מקצועיות, יעילות ומהירות שיוכלו לעשות את העבודה במחיר משתלם ותוך זמן קצר. כך הבית יהיה מוכן לרגל הכניסה שלכם, אפילו אם יש לכם בעל חיים, מבלי שתצטרכו בכלל לצאת מהבית.

לכן לפני שאתם עוברים דירה וסוגרים על הובלה, חשוב לקחת בחשבון הדברה של הבית עוד לפני הכניסה. כך תחסכו לעצמכם כאב ראש מיותר ותוך כמה שעות הריסוס יתבצע, כך תוכלו להיכנס לבית ללא כל חשש, מבלי לצאת אחר כך מהבית ולהזיז חפצים. זוהי הדרך הטובה ביותר להתכונן מראש למעבר דירה ללא כל חשש.

המזיקים מהם אתם עשויים לסבול בדירה החדשה, בעונת הקיץ בעיקר, הם: פרעושים, תיקן אמריקאי, תיקן גרמני, יתושים, עשים, פשפשים, חולדות, ועוד. למה לסבול מהם אם אתם יכולים לחסוך זמן מיותר ולקבוע הדברה אפילו לפני מעבר הדירה?

אין ספק שניקיון והיגיינה זה הדבר מספר אחת שיש לחשוב עליו במהלך מעבר דירה. מצאתם דירה חדשה, מזל טוב, עכשיו כל מה שנותר זה לתחזק את הדירה ואת הבניין, ללא כל מזיקים, כדי שתוכלו לחיות באיכות חיים בריאה וטובה יותר.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *