טיפים לניקיון המשרד לאחר שיפוץ


ניקוי משרד

משרדים רבים מעסיקים חברת ניקיון מקצועית ואיכותית כדי לשמור על ניקיון המקום וליהנות מאווירה נעימה. לאחר שיפוץ המשרד חשוב להזמין חברת ניקיון כדי לבצע ניקיון יסודי ומקיף הכולל בין השאר ניקוי תריסים וחלונות, הסרת כתמי צבע מהרצפה, מרהיטים ומהפנלים, הברקת משטחים, השלכת פסולת בנייה שנותרה במקום ולרוב מבצעים גם פוליש לחידוש ולהברקת אריחי הריצוף.

שיפוץ וצביעת המשרד

אחת לכמה שנים נהוג לשפץ את המשרד, להחליף רהיטים, לחדש את העיצוב ולרענן את האווירה במקום. את העבודה מבצע לרוב קבלן שיפוצים מנוסה המתמחה בין השאר בעבודות כמו צביעת משרדים קטנים. קבלן השיפוצים מתחיל את עבודתו לאחר פינוי המשרד מריהוט וציוד משרדי, לחלופין אפשר למקם במרכז אחד החדרים במשרד את הריהוט, אך יש לכסות אותו בניילון או בבד קנבס.

שיפוצים במשרד כוללים עבודות צבע שונות, לרבות צביעה דקורטיבית, התקנת מחיצות גבס, שינוי בחלל הפנימי של המשרד בהתאם לצרכים המשתנים של העסק, אינסטלציה, חשמל ועבודות גמר שונות. המשרד הופך למעין אתר בנייה, תפקידו של קבלן השיפוצים לדאוג לפינוי הפסולת שנותרה אחרי העבודה, אך תמיד נשארים עוד פריטים ופסולת שיש לפנות מהמשרד לפני החזרה לעבודה.

לאחר השיפוץ יש אבק רב במשרד, לכלוכים שונים, שאריות צבע וחומרי בנייה, והרצפה מוכתמת ויש לנקות אותה ביסודיות. לאחר צביעת המשרד ועבודות שיפוצים נוספות, מומלץ להזמין חברת ניקיון מובילה ואמינה מהאזור, עדיף לתאם את השירות כבר בתחילת השיפוץ כדי לחסוך זמן ולתאם בין אנשי המקצוע.

חשוב לזכור כי במהלך השיפוצים לא ניתן לעבוד, לכן בעל העסק מעוניין לסיים את העבודה בזמן הקצר ככל הניתן, כדי למנוע פגיעה בהכנסות וברווחיות. לכן, מומלץ להזמין שירות ניקיון מיד בתום השיפוץ, כולל פוליש לרצפה.

מה כולל ניקיון המשרד לאחר שיפוץ?

לאחר שהקבלן השלים את עבודות השיפוץ במשרד חשוב לדאוג לניקיון יסודי הכולל:

    • פוליש לרצפה –  קרצוף, הברקה, ניקוי והסרת כתמים ומריחת שכבת הגנה על אריחי הריצוף. מומלץ לבצע את הפוליש לפני החזרת הרהיטים למקומם כדי ליהנות מתוצאה מרשימה ומרצפה מבריקה.
    • ניקוי משטחים – יש לנקות את כל המשטחים במשרד, לרבות משטחי עבודה, משטחי שיש במטבחון וכדומה.
    • ניקוי והברקת חלונות – ניקיון יסודי של חלונות המשרד מבפנים ומבחוץ.
    • ניקיון תריסים – ניקוי יסודי של התריסים, מבחוץ ומבפנים.
    • ניקוי הריהוט המשרדי – חברה מקצועית מנקה את הריהוט המשרדי, במידת הצורך מנקים במכשור מיוחד את הריפודים, יש לקרצף את השולחנות ולנקות אותם היטב וחשוב לדאוג לניקיון כונניות, מדפים וארונות אחסון.
    • פינוי פסולת – השירות כולל לרוב פינוי פסולת שנותרה אחרי השיפוץ במשרד, בהתאם לתקנות המחייבות.
  • ניקיון המטבח – קרצוף, ניקוי והברקת המטבח והכלים הסניטריים.

כדי ליהנות מניקיון יסודי יש לבחור חברת מקצועית המתמחה בנושא, חשוב לחתום על חוזה עבודה מסודר ומפורט הכולל סעיפים הנוגעים לאחריות וביטוח. ניקיון יסודי ומהיר מאפשר לעובדים לשוב לשגרה במהירות, ללא עיכובים מיותרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *