כיצד לשמור על משרד מרשים

משרד מרשים- ניקיון משרדים

המשרד שלכם הוא הבית השני שלכם לכל דבר ועניין. רבים מהקוראים גם יסכימו כי הם מבלים במשרד יותר מאשר בבית והוא משמש אותם לקבלת אורחים, לקוחות וספקים. כלומר, המשרד הוא אזור משמעותי מאוד שמשפיע על הצלחת העסק ועל תחושת הנינוחות של העובדים בו.

פוליש למשרד

בדיוק כפי שעושים פוליש לבית כך גם עושים פוליש למשרד, מדוע? מאחר והרצפות הם אחד מהמקומות הראשונים בהם מבחין האדם ועל פיהם מסגל לעצמו את תחושת הרושם מהמקום.

פוליש למרצפות מסייע להבריק אותן ולשוות להן את המראה הטבעי, המבריק והבריא שהיה להן בראשית דרכן, שעוד הגיעו מהחנות.

מהו אותו פוליש אתם שואלים? לא, זה לא מעבר עם סמרטוט ומגב והברקה עם חומר ניקוי זה או אחר שקורא לעצמו פוליש. מדובר על מכונה עוצמתית המשלבת חומרי ניקוי איכותיים, אשר יחד מלטשים, מנקים ומזריקים למרצפת חומרים המאריכים את אורך חיי המרצפת, מונעים ממנה שריטות ומשיבים עטרה ליושנה.

מחירו של פוליש, הן למשרדים והן לבתים פרטיים, מתחשב בגודל הנכס. כלומר מחיר של פוליש נקבע על פי מספר המטרים הרבועים הקיימים במשרד יחד עם פרמטרים נוספים כגון הצורך בהזזת ריהוט, הסרת כתמי צבע וכמובן סוג הפוליש.

אלמנט נוסף וחשוב לא פחות, העתיד להשפיע על מחיר השירות הוא מקצועיות חברת הפוליש שתבצע את העבודה. מאחר ואין תו תקן לחברות פוליש אז כל אדם עם מעט ציוד מתיימר להיקרא חברת ניקיון ומציע עצמו לשירות במחירים מצחיקים. אל תיחפזו אחר מחיר של פוליש הנשמע לכם נמוך מאוד מאחר ולרוב זה עולה ביוקר.

סוגי פוליש למשרד ולבית

בכוונה בחרנו להכניס גם את עניין הפוליש לבית פרטי על מנת שתבינו את ההבדלים בין המקומות ואת סוג הפוליש הרצוי.

בבית פרטי כמות המבקרים אינה גדולה כמו משרדים ולכן אין צורך באותה עוצמה כמו במשרד. כמו כן, גם סוג החומר המוחדר אל תוך השכבה העליונה של המרצפת עשוי להשתנות כתלוי בסוגה ובכמות העומס איתה היא עתידה להתמודד.

ככלל, פוליש קריסטלי הידוע בעמידותו יתאים יותר למרצפות שיש ולא לגרניט. מנגד, פוליש ווקס אשר זול במחירו מזה של הקריסטלי הוא בעל אורך חיים קצר יותר ופחות מתאים למשרדים עמוסים לעייפה. פוליש פשוט יתאים לכל סוגי המרצפות ואף לקרמיקה.

באיזו תדירות צריך לבצע הליך ניקיון באמצעות פוליש?

לרוב, משרדים המשרתים מספר גדול של עוברים ושבים צריכים לבצע פוליש מספר פעמים בשנה, לעומת בתים פרטיים שיכולים להסתפק בפעם אחת.

גם לסוג הפוליש, איכות החומרים בהם עושים שימוש ועוצמת המכונה עשויים להיות השפעה על אורך חייו של הפוליש ועל עמידותם של התוצאות. לכן, ההמלצה היא לא לחסוך בשירותי הפוליש ולשכור חברות פוליש מומלצות ואיכותיות, שעובדות עם מכשור איכותי ועוצמתי וחומרי ניקיון תעשייתיים ואיכותיים. החיסכון בטווח הקצר עלול לעלות ביוקר בטווח הארוך, הן מפאת יכולתה של עבודה לא מקצועית לפגוע במרצפת והן בשיקולי עלות מול תועלת ופוליש שיורד כעבור זמן קצר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *