כל אזור המרכז

ובכל אזור המרכז

א' - ה' 7:00 - 21:00

עובדים סביב השעון

אתם רוצים לשמור על סביבת משרד נקיה ומסודרת, ולא תמיד זה מעשי לנקות את המשרד במהלך שעות העבודה. לכן ההעדפה של בעלי עסקים רבים היא לשכור שירותי ניקיון משרדים בערב, במיוחד אם אתם עובדים במשרד קטן עם שטח מוגבל, ופשוט אין מקום לנקות את המשרד בשעות שבהן אתם והעובדים נמצאים במקום.

לחלופין, אם המשרד שלכם גדול או מורכב מחללים פתוחים, לוקח יותר זמן לנקות אותו ביסודיות וזה פשוט לא מעשי להזמין את המנקים במהלך יום העבודה.

למה כדאי לשכור שירותי ניקיון משרדים בערב

מעבר לסיבות שכבר פירטנו, והמובנות מאליהן. יתרונות רבים נלווים לבחירה בשירותי ניקיון משרדים בערב:

אין הפרעות

שירותי הניקיון מתאימים ללוחות הזמנים העמוסים של החברה שלכם. מה שאומר שהמטבח, השירותים וחדר הישיבות במשרד פנויים תמיד לשימוש בכל פעם שאתם והעובדים שלכם צריכים להשתמש בהם בשעות היום.

וכשאתם מגיעים לעבודה בבוקר, סביבת העבודה שלכם נקיה ומצוחצחת, מה שמאפשר לכם להתחיל את היום בכיף.

משדרים עסקים

המשרדים נראים ללא רבב כשלקוחות מבקרים בבית העסק שלכם ואין לכם שום חששות שעבודות הניקיון יפריעו לפגישות שלכם במהלך היום.

משרד נקי ומסודר טוב לתפקוד ולמורל

סקר שנערך על ידי מומחי ניהול מצא שתשעים אחוזים מהצוותים מאמינים שהתפקוד שלהם מוגבר כשהם עובדים בסביבה נקייה.

אנשי מקצוע מנוסים וידידותיים

עובדי ניקיון משרדים בערב הם אנשי מקצוע מיומנים המקפידים על תקנות הבריאות והבטיחות ויש להם קשר שוטף עם מנהל החברה על מנת להבטיח ביצוע ניקיון בסטנדרטים הגבוהים ביותר, בכל פעם שהם מגיעים לנקות את המשרדים.

שירות מותאם לכל לקוח

אם אתם והצוות שלכם עובדים בשעות שאינן שגרתיות, אין בעיה. כל מה שאתם צריכים זה ליידע את חברת הניקיון שלכם לגבי העדפות לוח הזמנים שלכם לניקיון המשרדים בערב, והם ייבנו שירות מותאם אישית עבורכם.

מגוון שירותים

חברת ניקיון משרדים מציעה מגוון נרחב של שירותי ניקיון, בשעות שמתאימות לפעילות בית העסק שלכם. השירותים כוללים ניקוי שטיחים וחלונות, שטיפת הרצפה, ניקוי יסודי ש/ל המטבח והשירותים, ניקוי תחנות העבודה, וניקוי כללי ויסודי על ידי צוות ידידותי ומיומן שזמין לסייע לכם.

יצירת קשר מהירה