כל אזור המרכז

ובכל אזור המרכז

א' - ה' 7:00 - 21:00

עובדים סביב השעון

ניקיון משרדים לפני שיפוץ

לפעמים מגיע הצורך להרחיב את המשרד, להפיל את הקירות, לחבר שטחים, או כל פעולה בסגנון. במקרים אחרים אתם מעבירים את בית העסק שלכם למיקום חדש, וזקוקים לעבודות שיפוצים לפני שתוכלו לתלות את השלט שלכם.

מה שמשותף לכל המצבים האלו הוא שאתם עומדים לפני בלגן גדול. אין איך להתחמק מזה, אך יש איך להתכונן למצב.

ניקיון משרדים לפני שיפוץ הוא עבודה למומחים

אנשי מקצוע מומחים בשירותי ניקיון מטפלים בכל דבר, החל מסביבות משרדים קטנות ועד לבנייני משרדים גדולים.

במקרה של משרדים גדולים, קיים צורך בשיטות עבודה מומלצות, ובמיומנות של אנשי מקצוע שיודעים איך למנוע טעויות יקרות. עבודות ניקיון משרדים לפני שיפוץ לא כוללות רק את ניקוי הרצפה ופינוי ושמירה על השטיחים, אלא מתמקדות גם בהכנה מקיפה של השטח לקראת השיפוצים.

למה צריך לנקות את המשרד אם ממילא הולכים להפוך אותו?

כי הכנת השטח לפני שמגיעים עובדי השיפוצים, דרושה לשם קיצור זמן העבודה ומניעת בזבוז זמן על ניקוי הקירות והחלונות לפני צביעתם, סילוק שאריות לכלוך והכנה מקיפה של השטח לקראת השיפוץ, ולחברת ניקיון יש פתרונות מיוחדים לביצוע העבודה על הצד הטוב ביותר.

ניקיון משרדים לפני שיפוץ כולל חיטוי משטחים כגון הרצפה, השירותים, הכיורים, ופינות נסתרות במשרד שלא טופלו במשך זמן רב, להסרת אבק ושאריות מכוערות אחרות. אחרת, המשפצים יצטרכו לבזבז זמן יקר על פינוי הפסולת מהשטח, ובהתאם יתעכב גם מועד הכניסה שלכם למשרדים החדשים.

שירותי ניקיון לפני שיפוץ: יותר נפוצים מכפי שחשבתם

אם לא תקפידו על הכנה ראויה של השטח לפני השיפוץ, הצבע הטרי שימרח על הקירות יותיר פגמים, שיובילו להוצאות כלכליות נוספות כשתצטרכו שירותי צביעה חוזרים לתיקון הנזקים.

אנשי מקצוע מיומנים בתחום הניקיון משתמשים בכלים מיוחדים ובחומרי ניקוי שמסירים ביעילות ובקלות את כל הזוהמה מהקירות, ומכינים את השטח לקראת עבודות שיפוץ מקצועיות ומהירות.

הדבר האחרון שאתם רוצים הוא להיכנס למשרדים המשופצים שלכם, ואז, כעבור פרק זמן קצר, לקרוא שוב לקבלני השיפוץ בגלל תרחישים מציקים ובלתי צפויים. אם אתם שוכרים שירותי ניקיון לפני השיפוץ, המקום יהיה מוכן לקראת המשפצים, והתוצאה הסופית תהיה נהדרת.

 

יצירת קשר מהירה