ניקיון דלתות אקורדיון במשרד

דלתות אקורדיון

פני המשרד – פני החברה

כשאתם עובדים שעות רבות במשרד, אתם מותשים מהפגישות, מהאדרנלין המטורף, מהאינטנסיביות שעוברת עליכם מנסיעה לפגישה, מניהול העסק שגובה זמן רב, אנרגיה והשקעה. לא פשוט לנהל משרד, כל אחד יכול להבין זאת בקלות, אבל אם כבר בוחרים לנהל אחד כזה, חשוב שהכל יעשה ביסודיות, החל משלב הניקיון ועד שלב השיווק. כשמדובר בניקיון משרד חשוב שהוא יעשה על ידי חברת ניקיון מקצועית שיש לה מוניטין. כיום קשה למצוא אנשי שירות טובים ואמינים, אבל חשוב להתעקש כדי למצוא חברה כזאת. הניקיון הוא פני המשרד שלכם ופני המשרד שלכם מעידים על הרצינות שלכם, על האחריות, על המקצועיות, על האיכות ועל טיב השירות שאתם מעניקים ללקוחות.

ניקיון במשרד – אחת מהמטלות החשובות עבורכם

התקנתם במשרד דלתות אקורדיון? חשבתם שבכך תם חלקכם? כמו שאתם רוחצים את הרצפה בסוף כל יום (טוב, נו, לא אתם, אבל המנקים מטעמכם), כמו שאתם מנקים את בדלי הסיגריות, את האסלה בשירותים, כך חשוב שתנקו את הדלתות שבחלל המשרד. אם התקנתם דלתות אקורדיון מתקפלות, הן מצריכות ניקיון כמו כל דלת אחרת, אל תפסחו על ניקיונן. אם יש לכם דלתות מתקפלות במשרד, נקו אותן ביסודיות כדי להעניק להן ניצוץ, יופי מחודש וברק לאורך היום. תחשבו על כמות החיידקים שיש בדלתות הללו שכל היום נסגרות ונפתחות בידי אנשים שונים, עובדים, לקוחות וקליינטים פוטנציאליים. הניקיון הוא חלק מהשיווק שלכם וכדי לשמור על סטריליות גם במשרד, הניקיון צריך להיעשות בידיים מיומנות.

ניקיון ידידותי – שמירה על הסביבה

הנוחות שקיימת בדלתות מתקפלות מאפשרת גם לנקות אותן בלי כל בעיה, אך חשוב להשתמש בחומרים מתאימים לסוג הדלתות (הקפידו על חומרים המיטיבים עם הסביבה, בעלי שם של חברה איכותית הידועה בה). נקו היטב את כל המשטח בלי לפספס כתם או אבק. אל תחסכו בחומרים כשצריך להוסיף עוד קצת מהם. יבשו את המשטח לאורכו ולרוחבו לאורך הדלת באמצעות מטלית לחה לאחר השטיפה.

ניקיון יום-יומי לכל דלתות המשרד

בחירת דלתות אקורדיון היא בחירה מעולה שמוסיפה דקורטיביות לכל משרד, היא שונה מהבחירה הבנאלית של דלת רגילה, אך מצריכה יחס וניקיון של ממש. זה לא שצריך תואר בניקיון כדי לנקות דלת כזאת או אחרת, אבל בהחלט חשוב להקדיש זמן לכל דלתות המשרד, בין אם תבצעו את המלאכה בעצמכם, בין אם בעזרת חברה מיוחדת – הפעולה צריכה להתבצע מדי יום ביומו באמצעות חומרים שהוכיחו את עצמם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *