כל אזור המרכז

ובכל אזור המרכז

א' - ה' 7:00 - 21:00

עובדים סביב השעון

ניקיון משרדים בבוקר – השפעה על הצוות

ניקיון משרדים בבוקר הוא שירות שהופך להיות נפוץ יותר ויותר בישראל. אבל היתרון הוא ההשפעה על תפקוד העובדים, שנכנסים בבוקר למשרד נקי. תוצאות מחקר חדש מצביעים על שינוי היחסים של העובדים בינם לבין עצמם, ועל רמת התפקוד המשופרת שלהם במהלך יום העבודה.

בשנים האחרונות חל שינוי כללי בשעות הניקיון של משרדים, ומעסיקים רבים בארץ החלו לשכור שירותי ניקיון משרדים בבוקר. צוותי הניקוי, שבעבר היו כוח של אנשים שקופים שביצעו את תפקידם בתוך הצללים, צמחו אל האור, וכעת עבודות הניקיון מתבצעות יותר ויותר לאור היום.

היתרון המידי הוא השפעה על תפקוד העובדים

כשצוותי ניקיון מנקים את המשרד בשעות הבוקר, לפני שהעובדים נכנסים למשרד, העובדים נכנסים למשרד ריחני, מאוורר ונקי, ורמת המוטיבציה שלהם לבצע את עבודתם, מתגברת בהתאם.

ויש גם יתרונות בלתי צפויים. התרוממות הרוח של העובדים מאפשרת נקודת פתיחה טובה של יום העבודה, ומשימות שאחרת עלולות להיתפס כמסובכות, נפתרות פתאום בקלות ובמהירות, בזכות התודעה המשוחררת ועמדת העבודה הנקייה והמסודרת שלהם.

וגם אם הם נתקלים בבעיות, הם אינם מתמודדים לבד אלא נוטים לשתף את עמיתיהם ולהתמודד ביחד עם אתגרים.

העבודה הופכת למסיבה שמחה

כי בעוד שכניסה למשרד שנשארו בו ריחות הכימיקלים של הניקיון במהלך כל הלילה העיבה על מצב הרוח של העובדים, אפילו מבלי משים, ניקיון משרדים בבוקר גורם לעובדים להיכנס למשרד בשמחה ולעבוד בסביבת עבודה נעימה. וכשכולם שמחים רמת התפקוד והאווירה במשרד משתנים בהתאם.

גם מערכות היחסים בין העובדים משתנות לטובה בזכות הכניסה למשרד הנקי בבוקר, מה שמשפר עוד יותר את התפקוד שלהם. הניקיון שהתבצע זה עתה, לפני שהעובדים נכנסו למשרד, מאפשרת להם נקודת פתיחה רגועה וחיובית יותר להתחלת היום.

כך שגם אם הם נתקלים בהתנהגות שאינה אופטימאלית מצד אחד העמיתים שלהם לעבודה, במקום להתלונן, מצב הרוח הטוב שלהם גורם להם לרצות ללבן את המצב בחיוך ומתוך מקום של ידידות.

אבל הכי חשוב: שינוי בהרגלי העבודה

מחקרים מאמינים גם שניקיון משרדים בבוקר משפר את הרגלי העבודה של העובדים. כשהם נכנסים למשרד שזה עתה צוחצח ונוקה, הם נוטים שלא להשאיר אחריהם שאריות של ארוחת צהריים על שולחנות העבודה שלהם, ולא לערום כלים מלוכלכים בכיור המטבח.

שינוי זה בהרגלים, למרות שהוא נראה קטן וחסר חשיבות במבט ראשון, יכול להשפיע באופן משמעותי על איכות העבודה המתבצעת במשרד, כשניירות ומסמכים חשובים לא מתלכלכים מכתמי קפה, רטבים או שומנים.

לעובדים יש מוטיבציה לא רק לשפר את רמת התפקוד שלהם בעבודה, אלא גם להמשיך את השמירה על הסביבה הנקייה שלהם. ושינוי זה משפיע לטובה על כולם

יצירת קשר מהירה