כל אזור המרכז

ובכל אזור המרכז

א' - ה' 7:00 - 21:00

עובדים סביב השעון

שירותי אחזקת מבנים

יתרונות שכירת שירותי אחזקת מבנים

מבנים גבוהים באזורי מסחר או מגורים ברחבי הארץ מאכלסים ארגונים וחברות גדולים, ואינם יכולים לתפקד ביעילות ללא שכירת שירותים מקצועיים של אחזקת מבנים.

כלומר, יתכן שהם יכולים להחזיק מעמד, אך "הכאב הראש" הנלווה לטיפול בכל הנוגע לאחזקה השוטפת של הבניין, פשוט מיותרת, במיוחד כשיש אנשי מקצוע מיומנים בתחום, שמטפלים עבורכם ביעילות שדומה לתפקוד הצבא הכי מאורגן בעולם.

נציגי החברה דואגים לפרטים הקטנים והגדולים של נושא התחזוקה בבניין, כולל טיפול בתקלות של המזגנים, המעלית, או הביוב. איכות חיים, כבר אמרנו?

לפני שתבחינו שתקלה התרחשה – היא כבר טופלה

המראה החיצוני והפנימי של הבניין "מתוקתק" באופן שוטף והתוצאה היא אסתטיקה של סביבה שכיף לגור או לתפקד בה. תקלות בבניין הן דבר מעצבן, בואו נודה על האמת. אבל ההבדל בין בניין ששוכר חברת אחזקת מבנים לבין בניין שמנסה לתפקד לבד הוא הנרגנות. כלומר, כולם מקטרים, ואף אחד לא עושה שום דבר בעניין.

אלא כשיש לכם מקצוענים שמנהלים את הבניין, התקלות מתוקנות לפני שתשימו לב בכלל שמשהו השתבש.

מי רוצה להתעסק עם גביית כספים?

לכו תגבו עכשיו בעצמכם כספים מדיירי הבניין, כשביומיום אתם עושים כל מה שאתם יכולים כדי לא להיתקל בהם במדרגות או במעלית. חברת אחזקת מבנים גובה את הכספים מהדיירים או מבעלי המשרדים, וכולם מרוצים.

לא צריך לרדוף אחרי אף אחד שישלם את חובותיו לוועד או לדמי הניהול, אין צורך להקשיב להסברים המייגעים של דיירים ש"משהו פשוט לא נראה להם בחשבונות", ואיכות החיים הופכת להיות משודרגת רק בזכות הפרט "הקטן" הזה שיורד מהתודעה.

בשורה התחתונה: הזמן שלכם יקר מדי

ביוב שהתפוצץ ומפיץ ריח לא נעים בכל הבניין, דיירים סרבני תשלום, נורות שרופות, מעליות תקועות. אם הייתם צריכים לטפל בעצמכם בכל הנושאים האלו לא הייתה נשארת לכם דקה לעבודה או למנוחה.

חברת אחזקה מונעת את כל התסכולים הכרוכים במגעים עם אנשי מקצוע מתחום החשמל, המים או השיפוצים, וכל מה שנשאר לכם זה ליהנות מהבניין שאתם חיים או עובדים בו.

 

יצירת קשר מהירה