כל אזור המרכז

ובכל אזור המרכז

א' - ה' 7:00 - 21:00

עובדים סביב השעון

המשרד שלכם הוא המקום אשר בו אתם נמצאים שעות מרובות, ולכן חשוב שהוא יהיה נוח גם לכם, גם לעובדים שלכם וכמובן שהוא יהיה מזמין ונעים ללקוחות.

במשרד שלנו ישנם אלמנטים רבים שחשוב לשים אליהם לב כגון: כלים הסניטריים, פינת ההמתנה והכנת הקפה, הלובי והכניסה של המשרד, כמו גם פינות ומערכות הישיבה.

אבל כיצד אפשר לבצע תחזוקה נכונה של המשרד? הנה כמה טיפים ועצות:

כאשר אתם מתחזקים את המשרד, אתם הופכים אותו לנוח ונעים יותר ללקוחות שלכם, ולכן חשוב לבצע כמה וכמה פעולות, ביניהן:

שכירת חברת ניקיון

שכרו חברת ניקיון אשר תהיה אמורה על ניקיון כלל האזורים והחללים במשרד. חברה מקצועית היא כזאת אשר תאפשר לכם ניקוי עמדות העבודה, ניקוי ספות ומערכות ישיבה, ניקוי הכלים הסנטרים, תריסים, מחשבים, ושלל חללים וחפצים במשרד. שימו לב לתכיפות אשר בה אתם זקוקים לחברה כזאת והחליטו אם אתם שוכרים בחרה מקצועית או מנקה שתגיע על בסיס שבועי למקום.

ריענון המשרד

דאגו לרענן מידי פעם בפעם את מראה המשרד. שלחו שטיחים לניקוי, כמו גם ניקוי ספות מקצועי, החליפו את הריהוט המשרדי ותחזקו אותו, תלו תמונות חדשות במשרד וצבעו את הקירות בצבעים חדשים ורעננים. כיום כל משרד יכול להיות מעוצב בצורה מקסימה וזאת אם יודעים לתת לו את הנגיעות הנכונות.

דאגו לתחזוקה נכונה

 שימו כלל החללים במשרד נראים מעולה!  בכך אתם והעובדים שלכם תרגישו בנוח להכנסה ולהשתמש בחללים שונים במשרד כמו שירותים, פינת קפה או מטבח, חדרי ישישות ועוד. מלבד זאת חשוב שגם הלקוחות שלכם יוכלו לחוש בנוח להכין לעצמם כוס קפה או לשתות במקום כוס מים צוננים כמו גם להשתמש בחדרי השירותים ובכיור.

עצבו את חלל העבודה

דאגו כי חלל העבודה יהיה מעוצב באופן שתוכלו ליהנות ממנו. כפי שהזכרנו, אתם ועובדים שלכם נמצאים במשרד זמן רב ולכן חשוב לדאוג כי מקום העבודה יהיה נגיש וכזה שכיף להיות ולעבוד בו.