כל אזור המרכז

ובכל אזור המרכז

א' - ה' 7:00 - 21:00

עובדים סביב השעון

כמה עולה ניקיון משרדים?

בהתאם לסוג הניקיון הדרוש לכם, חברת ניקיון מיומנת בביצוע כל סוגי עבודות הניקיון למשרדים, כולל שירותי הדברה, פוליש וניקוי חלונות מקצועי. חלק מהחברות נוטות לתמחר את שירותי הניקיון שלהן באמצעות מבצעים והנחות שונים, בהתאם לתדירות שירותי הניקיון הדרושים לכם.

כך, למשל, ניקיון משרד פעם בשבוע יכול להיות יקר יותר מניקיון שמתבצע שלוש פעמים בשבוע. מטרת מאמר זה היא להבהיר כמה עולה ניקיון משרדים, למה, ומה מקבלים בתמורה.

אם חשבתם לחסוך כמה גרושים ולנקות בעצמכם – תשכחו מזה

מטרת הניקיון במשרד היא לא רק למנוע את תחלואת הצוות ולהגביר את תפוקת העובדים שאינם נאלצים לתפקד כשהם מפלסים את דרכם בזוהמה, אלא גם לשדר לאורחים המבקרים במשרד את המסר של סביבה מקצועית ומכובדת.

אז לא. לא תוכלו להגיע לרמת ניקיון של חברה מקצועית, והאמת, למה לכם? למה שלא כל אחד יעסוק בתחום שהוא הכי טוב בו? כשאתם שואלים חברת ניקיון מקצועית וותיקה בתחום כמה עולה ניקיון משרדים, אתם עשויים לקבל תשובה שתפתיע אתכם.

לא רק שזוהי הוצאה מוכרת במס, התמורה המתקבלת פשוט שווה כל שקל

הטרחה הנחסכת מכם, המורל הגבוה של צוות העובדים בזכות הסביבה הנקייה, המסודרת והריחנית, וההתרשמות החיובית של המבקרים במקום, גורמים לאנשי עסקים רבים לשכור שירותי ניקיון יתר מפעם בשבוע.

כשאתם מנהלים מגעים עם חברת ניקיון לגבי המחיר אותו תתבקשו לשלם, חשוב שתבקשו שהצעת המחיר שלכם תכלול תמחור לגבי כל ההיבטים הדרושים לכם.

כך, למשל, הקפידו להבין כמה תשלמו על ניקיון שמתבצע אחת לשבוע או מספר פעמים בשבוע, מהם המחירים תמורת שירותי ניקיון עמוק לשטיחים, תחזוקת הפרקטים עם חומרים מיוחדים, ניקוי החלונות, ניקוי הספריות, ניקוי המקרר, האם יש הבדל במחיר של ניקיון משרדים בבוקר, בערב, או בסופי השבוע, או מחיר לכל תוספת עבודה שאינה כרוכה בשגרת הניקיון הרגילה של המשרד. כך תקבלו תשובה ברורה, אמיתית ומלאה לשאלה כמה עולה ניקיון משרדים. בלי הפתעות בדרך.

זה מה שהתענוג עולה לכם:

שירותי ניקיון שמתבצעים באופן חד פעמי, כמו לאחר שיפוץ, יכולים לנוע בין אלף ל-2,200 ₪.

אבל אם אתם רוצים לדעת כמה עולה ניקיון משרדים קבוע, טווח המחירים משתנה בהתאם לגודל המשרד, אך זהו הממוצע:

 

סוג ותדירות השירות גודל המשרד טווח המחירים (בש"ח)
5 פעמים בשבוע עד 100 מ"ר 1400-2900
פעמיים בשבוע עד 100 מ"ר 850-1750
ניקיון משרדים לאחר שיפוץ עד 100 מ"ר 2200-3600
ניקיון שוטף ללא משימות מיוחדות פעמיים בשבוע עד 100 מ"ר 500-900
5 פעמים בשבוע 250 מ"ר 4700-5300
3 פעמים בשבוע 80 מ"ר 1900-2150

 

יצירת קשר מהירה