למה כדאי להשתמש במים מטופלים

מים מטופלים הם מים שעברו עיבוד בתהליך הנקרא "טיפול במים". התהליך מסיר את כל הזיהומים והמזהמים מהמים כדי להתאים אותם למאכל אדם או לחילופין לבדיקות מעבדה או שימוש במכונות.

הסוגים הנפוצים ביותר של מים מטופלים הם: הכלרה, סינון וחיטוי. כלור הוא תהליך של הוספת כלור למים כדי להרוג חיידקים ומיקרואורגניזמים אחרים. סינון הוא הוצאת חומרים מהמים על ידי העברתם דרך מסנן על מנת להסיר לכלוך, חול, סחופת ושאר חלקיקים מרחפים. חיטוי הוא הרג את כל האורגניזמים החיים שנותרו במים באמצעות כימיקלים או חום כדי שניתן יהיה לצרוך אותם בבטחה.

למה כדאי להשתמש במים מזוקקים

מים מזוקקים הם חלק חשוב מהתפקוד הפנימי של כל מכונה. הוא משמש לקירור מכונה ולניקוי החלק הפנימי שלה. למים מזוקקים יש גם רמת pH גבוהה וזה טוב למכונות. כדי שמים יהיו ניטרליים רמת ה-pH שלהם צריכה להיות בין 8 ל-9.

מים הם אחד המשאבים החשובים ביותר על פני כדור הארץ, מים עוזרים לנו לשרוד והם מספקים לנו מספר רב של שירותים אחרים, כמו השקיה ותחבורה.

טיפול במים הוא תהליך חיוני שעלינו לעשות במעבדות על מנת לוודא שהמים שאנו שותים בטוחים למאכל אדם או בתעשיית הרפואה והמלאכה.

ישנם סוגים רבים ושונים של תהליכי טיפול במים הקיימים כיום, אך ניתן לסווג אותם לשתי קטגוריות עיקריות: טיפולים פיזיקליים וטיפולים כימיים.

טיפולים פיזיים במים כוללים תהליכים כמו סינון, המסיר חלקיקים מהמים; שקיעה, המפרידה בין חלקיקים מרחפים מהמים; חיטוי, אשר הורג חיידקים או מיקרואורגניזמים אחרים במים; והכלרה, שמוסיפה כלור כדי להרוג חיידקים או מיקרואורגניזמים אחרים במים.

מים טהורים הם המים הנקיים והטבעיים ביותר שניתן למצוא. הם נקיים מכל זיהומים כמו מלח, מינרלים וכימיקלים. מים הם חלק חשוב מהתעשייה ונעשה בהם שימוש נרחב בתהליכי הייצור.

היתרונות של מים טהורים בתעשייה

לשימוש במים טהורים בתעשייה יש יתרונות רבים כגון:

  • מים טהורים אינם פוגעים או פוגעים בחומרים כמו מתכת, פלסטיק או גומי. הוא גם אינו מתמוסס או מגיב עם כל חומר הקיים בו. זה עוזר לשמור על איכות המוצר הסופי ומונע בזבוז.
  • מים טהורים הם חומר סיכה טוב למכונות שצריך להמשיך לנוע כל הזמן ללא כל הפרעה. זה עוזר להגביר את היעילות ולהפחית בלאי במכונות לאורך זמן.
  • מים טהורים יכולים לשמש גם בתור נוזל קירור עבור חום

מים הם אחד הדברים החשובים ביותר בחיינו. הם משמשים לשתייה, לבישול ולכביסה. אז זה לא מפתיע שאנחנו צריכים לטפל בהם ולוודא שהם נקיים.

ישנן דרכים רבות לשמור על איכות המים במכונה שלך. דרך אחת היא באמצעות מערכת מסנן מים ודרך אחרת היא באמצעות תמיסת הסרת אבנית או בכלל לרכוש מים מטופלים מחברות בשוק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *