תחומי האחריות של חברת ניקיון משרדים

מנהלים? בעלי חברות? מרבים הסיכויים שאתם שוכרים את שירותיה של חברת ניקיון משרדים מקצועית. מצד אחד לא סביר שיהיה לנו ולעובדים זמן להקפיד על שגרת ניקיון סטרילית לחלוטין יחד עם ריבוי המשימות, ומצד שני גם לא נסכים לכך שהמשרד יתלכלך במהרה ויהפוך אט אט למזוהם ובעל פוטנציאל להופעתן של מחלות ואלרגיות.

מחויבויותיה של חברת הניקוי

חברות ניקוי משרדים מתמקדות במגוון רחב של היבטים ולא אחת מעמידות לרשות המשרדים צוות של מנקים מקצועיים לרבות כלי ניקוי ומכשור מתקדם.

בין היתר, חברת ניקיון משרדים תתמקד בריקון פחי האשפה, ניקוי עמדות העבודה, ניקוי עמדת התרעננות ופינת האוכל, מעבר על המקרר, הכיור והקולר שבמטבח, ניקיון השירותים ושטיפת הרצפה. למחמירים שביניכם, מוטב גם מדי פעם להעיר למנקה שיבצע מעבר תקופתי על החלונות ויקפיד על הסרת האבק.

ומה איננו כלול בשירות?

חשוב להבין כי מטרתה של חברת ניקוי היא בסופו של יום לנקות את המשרד. אין זה אומר כי החברה אחראית ולו במעט, על הנעשה מחוצה לו, כל שכן אדני החלון והתבליטים שעל גבי הקירות החיצוניים של הבניין.

לכן יש להיערך מראש למספר שירותים אשר אינם כלולים בהכרח, ושעשויים להוביל לאי-הבנות.

הכניסה למשרד

הפרוזדור המוביל אל משרדכם במבנה המסחרי, לרוב איננו כלול כחלק מן השירות. כך גם יש להגיע להסדר אל מול חברות נוספות השוכנות בבניין, ולהבחין בין שירותים השייכים אך ורק לצוות העובדים, לבין שירותים הנחלקים בין כלל החברות. במקרה שכזה, ייתכן ושירות הניקיון לא ייכלל במחיר או יידרש במחיר גבוה יותר.

חלקו החיצוני של המבנה

אין אנו מתכוונים פה לפרוזדור המוביל אל המשרד, כי אם לחלונות המשרד מבחוץ. בדיוק כפי שחשוב לשמור על ניקיון המשרד מבפנים, כך גם מוטב לשמור מפעם לפעם על משרד נקי מבחוץ.

חברת ניקיון משרדים איננה מספקת שירותים שכאלו שכן לרוב הם יכללו עבודה בסנפלינג הדורשת הכשרה מקצועית פרטנית. ההמלצה הגורפת היא להקפיד על שירות תקופתי זה כצעד מניעתי להרחקת יונים מן המבנה

חפצים אישיים

שימו לב כי חפצים אישיים לעתים אינם נכללים במסגרת ההסכמה על היקף הניקיון. מרבית חברות הניקיון יקפידו לתעד את תחומי אחריותן במסגרתו של חוזה עבודה סטנדרטי, ובמידה ואינכם מרוצים מאחד מן הפרטים אשר מצוינים בחוזה, מוטב להציף זאת ולהגיע להסכמה על הצעת מחיר המקובלת על שני הצדדים.

בין החפצים האישיים השונים ניתן לכלול מדפים הכוללים שפע של קישוטים קטנים ועציצים ותמונות התלויות על הקירות.

לסיכומו של דבר, הקפידו על תיאום ציפיות הגיוני אל מול חברת הניקיון עמה אתם באים בהתקשרות, הקפידו על הצעת מחיר הכוללת את כלל השירותים המצופים, והיו סמוכים ובטוחים שגם אתם תהיו לקוחות מרוצים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *