למה חשוב לשמור על ניקיון המשרד

המשרד זהו המקום בו אתם מבלים חלק ניכר מזמנכם. כי אתם מבצעים את עבודתכם המשרדית ולפעמים גם מארחים בו לקוחות. חשוב מאוד לשמור על ניקיון המשרד ולא רק על הניקיון, גם על הסדר במשרד.  יש לכך סיבות שונות.

משרד מלוכלך, ולפעמים בתוספת ריחות רעים, יוצר אווירה לא נעימה. אם ניקח בחשבון שאנו שוהים שעות רבות במשרד, הדבר גם משפיע עלינו בצורה מאוד חזקה. הלכלוך במשרד מוציא מאיתנו את השליליות והמשרד הופך להיות מקום שלא נעים להיות בו. אבל מצד שני, למרות שלא נעים לנו, אנו מבלים בו שעות רבות. זהו מצב אבסורדי ולכן חייבים לדאוג לניקיון המשרד. המשרד הוא הבית השני שלנו וראוי שנתייחס אליו בהתאם ונשמור על ניקיונו.

לא רק העובדים מושפעים מהאווירה והלכלוך במשרד, גם הלקוחות. בסופו של דבר תרצו שהלקוחות ירגישו בסביבה נעימה וכאשר המשרד מלוכלך זה מבריח אותם ופוגע קשות בתדמית של העסק. נסו לדמיין סיטואציה שאתם לקוחות המבקרים במשרד של רואה חשבון או עורך דין ורואים שהכול מוזנח ומלוכלך. איזו הרגשה תקבלו? האם תרצו לשכור את שירותיהם? הרי בטח גם העבודה שלהם נראית כמו המשרד…

לא רק שלא נעים לשהות במשרד מלוכלך, הדבר יכול גם להזיק לבריאותינו. אבק ובקטריות יכולים להצטבר במקומות שונים ובסופו של דבר לגרום לנו למחלות נשימה ומחלות אחרות. תחשבו כמה אנשים נוגעים במכשיר הטלפון מידי יום, בסופו של דבר הוא הופך להיות שומני ומזוהם. אם לא דואגים לניקיון, המשרד בקלות יכול להפוך לסביבה להפצת מחלות.

לסיכום, שמירה על ניקיון המשרד היא דבר חשוב מאוד, גם למען העובדים במשרד, גם למען הלקוחות ובתמונה הגדולה לטובת העסק כולו. יש לשמור על משרד נקי ומסודר, כולל חדרי הנוחיות, פינת הקפה וכל מה שיש במשרד.

היום בקלות ניתן לדאוג לניקיון המשרד; אפילו אין צורך להעסיק עובדי ניקיון באופן ישיר. ניתן פשוט לשכור חברת שירותי ניקיון, לתאם איתם את שעות הפעילות בהתאם לצרכים שלכם ומובטח לכם משרד נקי המאפשר לעובדים להתרכז בעבודתם ולייצר הכנסות עבור העסק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *